2008/09/09

ماذا أكتب؟؟


عايزة أكتب ونفسي أكتب , بس ولأول مرة في حياتي ملقيش حاجة أكتبها , بجد مش عارفة أكتب ايه , مش عارفة أتكلم عن ايه , حاجة محيرة .
هل أتكلم عن حياتي الخاصة؟؟؟؟
ولا اتكلم عن حياتي العامة؟؟
ولا أتكلم عن حاجات بلاحظها حواليا ؟؟؟
ولا أتكلم عن ايه بالظبط؟؟

بجد لأول مرة أكون بهذا اليأس , وبهذا التوهان , وبهذه الغربة , أنا حسي اني فقدتي خبرتي وتعبيري وأحاسيسي, معرفش انا بقيت ايه , ولا حصلي كده ليه , ولا ازاي ولا امتي؟؟؟

بجد مش عارفة مالي , ولا ايه اللي جرالي , بس لازم أكتب وهفضل أكتب لحد ما استرجع نفسي , أنا مش عايزة كل نفسي , أنا بس عايزة أرجع الحجات اللي حلوة فيها , لكن مش عايزة أرجع الحجات الوحشة اللي ماصدقت اني تخلصت منها , واللي ساعدني في كده هو حبيبي ؟ هو اللي ساعدني باني أتخلص من عاداتي الوحشة , واداني حياة جديدة , ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك أبدا.

فماذا أكتب؟؟
.

هناك تعليق واحد:

kafrawy يقول...

عادى بقى يا دوك

طول ما اللمبى موجود

اطمنى عالاخر

خربانه .خربانه

تحياتى يا افندم

كل سنه و انتى طيبه