2010/02/13

قلب مكسور

باختصار هما كلمتين يوصفوا حالتي

قلبي مكسور

مش مكسور عشان حد كسرهولي , لأ ده الغريب في الموضوع بقي ان أنا اللي كسرت قلب حد, فكسرلي قلبي اوي.

بس أنا اللي بدأت .

والحد ده مش أي حد , ده حبيب قلبي , بجد أنا مفتقداه اوي اوي , بجد واحشني جدا , نفسي نكون مع بعض دلوقتي زي ماكنا زمان , نفسي يرجع يبني زي ماكان بيحبني زمان , نفسي الزمن يرجع لورا عشان معملش اللي أنا عملته فيه.

نفسي يرجع يكون جنبي ويحبني وألاقي حد ينصحني ويهتم بيا ويعاملني كأني طفته المدللة زي ماكان بيعاملني.

بجد واحشني اوي ,أنا عندي لام كتير اوي اوي عايزة أقولهوله وأعرفه اني بجد محبتش حد زي ماحبيته واني لسه بحبه وعايزاه لحد دلوقتي,

لكن انا مش قادرة أسمعه صوتي بعد اللي عملته فيه، صحيح هو ردلي ده وعاملني أسوأ معاملة ، وأناعملتله كتير عشان أعوضله اللي أنا عملته فيه،

بس هو دلوقتي اتغير وبقي انسان تاني ، انا مش عايزة كده . بس أنا سبب كده،

كل اللي أقدر اقوله اني ندمانة.

ومن النهرضة هكون انسان جديد ، واذا ربنا كاتبلنا نكون لبعض هنكون لبعض مهما حصل , فيارب اجعله من نصيبي لو فيه خير ليا.

مش قادرة أقول أو أكتب أكتر من كده , حاسه اني مشتتة اوي

مش قادرة حتي أجمع كلام وأربطه , انابقيت مشتتة وانسانة ضائعة.

بس برضه هحاول أستعيد نفسي وأتحول لإنسان جديد.

ليست هناك تعليقات: