2010/01/01

سنة جديدة 2010



سنة 2010 ,هيا سنة تخرجي ان شاء الله.

يارب تكون سنة سعيدة عليا ,وعلي كل الناس اللي حوليا.

ونهاية سنة 2009, يارب تكون نهاية الأحزان معاها, أناختمت 2009 بكم يوم بكاء وحزن شديد , زعلانة اوي عشان ببدأ سنة جديدة لوحدي من غير مايكون معايا أي حد , ولاحبيب ولا صديق ولا حتي أهل.

نفسي أحب حب جديد جميل صادق يعوضني عن كل التعب اللي تعبته قبل كده , حتي صحباتي اللي كانوا بيونسوني كلهم اتخطبوا وبقوا مشغولين بخطابهم , أعز صديقاتي اتخطبت ومبقتش فاضيالي خالص, أنا عارفة ان دي حاجة طبيعية , واني هكون زيها كده لما أتخطب , بس مش عارفة هل ده غيرة ولا عشان نفسي أتخطب أنا كمان ولا ايه بالظبط؟

أنامؤمنة ان نصيبي هيجيلي لحد عندي .

مش عارفة اقول ايه أكتر من كده , بس أهلا ياسنة2010

هناك تعليق واحد:

kafrawy يقول...

كل سنه وانتى ط يبه و 2010
سنه جميله علينا و عليك


العمر ليييييييك كله

دمتى بود